התחברות
הרשמה
אל מי צופנת השביתה אל התיכון או גם לחטיבת ביניים?
13 בינואר 2014, 14:49
בתי ספר
מידע
תיכון
בית ספר
בני נוער
שביתה
תשובה אחת
נראה לי לכולם כי מבטלים את הטיולים שנתיים של כולם חח
מ
מתוקההההה
באותו הנושא:
רשום שהשביתה היא לגנים ותיכונים, גם לחטיבות יש שביתה?
השביתה ביום רביעי לחטיבות הביניים בוטלה?
יש מחר שביתה? זה גם לתיכונים וגם לחטיבות?
השביתה בראשון היא גם לחטיבה?
השביתה מחר רק לתיכונים או גם לחט"ב?
מחר יש בית ספר לחטיבת הביינים ותיכון או לא כי ראיתי שבמקו רשמו שיש שביתה מחר.
למי השביתה ביום רביעי? (חטיבה תיכון יסודי)?
השביתה היא רק לתיכונים ואני בחטיבת ביניים, אבל רוב המורים שמלמדים אותי הם מלמדים גם בתיכון..
השביתה מחר לחטיבת ביניים?
יש שביתה בבית ספר שלנו לכיתות ח אם התיכון והחטיבה ביחד?
מחר יש שביתה בחטיבות ובתיכונים? 5.12.16