9 תשובות
אם הייתה עוברת גיור בכיף למה לא
ורק לחתונה
ורק לחתונה
אנונימי
אנונימי, תדמיין שעשיתי לך מינוס.
אני בת אז...
אבל בכללי בקשר עדות, מה אכפת לי אם אני אוהבת אותו מה זה משנה
אבל בכללי בקשר עדות, מה אכפת לי אם אני אוהבת אותו מה זה משנה
אם היא יהודיה מן הסתם שכן. אם היא גויה אז... אסטה לה ויסטה בייבי:)
אנונימי
כן, מה זה משנה מי היא או מה היא, מה היא בנאדם שונה? כל בני האדם אותו דבר!
שואל השאלה:
חחח חחח אויש הגזמת כיאלו אתם הולכים להתחתן איתה אזמה גויה כולה לצאת והיא גם הולכת להתגייר
חחח חחח אויש הגזמת כיאלו אתם הולכים להתחתן איתה אזמה גויה כולה לצאת והיא גם הולכת להתגייר
אנונימיתמהשאלה
למה לא? מה הבעיה בזה שהיא תאילנדית המוצא לא משנה
אם הייתי בן, אז למה לא:d
וואי o_o
כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן.
אמן!
כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן. כן.
אמן!
באותו הנושא: