התחברות
הרשמה
לדעתכם יהיה מוזר להזמין ילד להיפגש, אם אתם מכירים רק שבוע ואתם מדברים רק בהקבצה?
12 בינואר 2014, 13:42
להזמין
להיפגש
היכרויות
נושאים לשיחה
קשרים
חברים
יחסים
תשובה אחת
האמת שכן
מ
משתמש זה לא פעיל
באותו הנושא:
ילדה בת 14 הולכת להיפגש עם מישהו בן 25, הכירו בחדר כושר. מה דעתכם ומה יהיה בפגישה?
אני עומדת להיפגש עם איזה מישהו שדיברתי איתו הרבה זמן, הוא כל הזמן שואל אותי אם יהיה כיף והוא לחוץ על זה, למה הוא מתכוון?
מה הדבר הכי מוזר שאפשר להזמין מהאינטרנט?
החבורה שלי מהבית ספר נפגשים היום ומישהי רוצה להזמין חברה שלי (לא מהחבורה) להיפגש איתנו..
זה פאדיחה לדעתכם להיפגש עם מישהו שקטן ממני ב4 שנים?
איך לדעת עם כדאי לשאול ידידה עם היא רוצה להיפגש או לא?
אני רוצה להזמין ספרים מהאינטרנט (Amazon), אבל אני "מתבייש" ורוצה לעשות את זה מאנונימי.. כי אחר כך אצטרך להיפגש עם השליח
להיפגש עם מישהו מהאינסטגרם אחרי יום, מה דעתכם על זה?
איך לגרום למשהי שאני מדבר שלא רוצה להיפגש מהאינטרנט לשנות את דעתה וכן להיפגש?
כל כמה זמן לדעתכם זוג צריך להיפגש?
איזה תירוץ להביא לחברה שאי אפשר להיפגש אצלי? אנחנו צריכות להיפגש לעבודה והיא רוצה אצלי ואני לא רוצה שזה יהיה בבית שלי