2 תשובות
הצילום? לרוב פעם אחת וזהו.
הצילום נעשה בפעם אחת. לוקח פחות משעה, אם הכל עובר חלק.
לצילומים עצמם לוקח כמה ימים עד שהם מגיעים אל רופא השיניים.
HHH