4 תשובות
החלקה יפנית\מחליק\בייביליס
אל תחרשי על המחליק יותר מדי, זה יעשה לך קרחות ונשירה.
תעשי החלקה יפנית אם בא לך חלק לכל הזמן,
אל תחרשי על המחליק יותר מדי, זה יעשה לך קרחות ונשירה.
תעשי החלקה יפנית אם בא לך חלק לכל הזמן,
1. שער נפוח קצת זה מאוד יפה.
2. אם את לא מרוצה מהשער שלך תקני קרמים להסרת נפח בשער.
2. אם את לא מרוצה מהשער שלך תקני קרמים להסרת נפח בשער.
פשוט תחפפי את השיער כל יומיים, תטפחי אותו עם כל מיני מוצרי טיפוח שיוצרו בשביל מקרים כמו שלך, ואל תסרקי יותר מדי את השיער או תעשי פן יותר מידי לשיער שלך, יכול להיות בגלל זה הוא כל הזמן מתנפח.
את יכולה לעשות גם מחליק אבל לא כל הזמן זה יהרוס לך את השיער..
את יכולה לעשות גם מחליק אבל לא כל הזמן זה יהרוס לך את השיער..
אם יש לך המצעים וכסף תעשי הלחמת שיער יוסיפו לך שיער
ותבקשי חלק וכל יום תעשי מחליק על השער שלך זה פשוט משנה ב100 מעלות תפנים (; אבל זה גם הורס! אם תעשי הלחמה אצל מישהי דפוק הוא יעשה לך קרחות אם יש לך כבר שער ארוך טבעי תעשי רק החלקה יפנית בהצלחה
ותבקשי חלק וכל יום תעשי מחליק על השער שלך זה פשוט משנה ב100 מעלות תפנים (; אבל זה גם הורס! אם תעשי הלחמה אצל מישהי דפוק הוא יעשה לך קרחות אם יש לך כבר שער ארוך טבעי תעשי רק החלקה יפנית בהצלחה
באותו הנושא: