7 תשובות
שואל השאלה:
זה בסדר אם אני ישן עליו?
זה בסדר אם אני ישן עליו?
אנונימי
כן אבל תשתדלי שלא
יאו אני זוכרת שחברה שלי עשתה
אם יש לך את הדבר הזה ששמים על הראש מניילון במקלחת בשביל שהשיער לא ירטב אז זה מצויין
בלי לאסוף תשיער, רק לדאוג שהוא יהיה בתוך הניילון בשביל שלא ימעך מתחת לגב שלך וכל זה
אם יש לך את הדבר הזה ששמים על הראש מניילון במקלחת בשביל שהשיער לא ירטב אז זה מצויין
בלי לאסוף תשיער, רק לדאוג שהוא יהיה בתוך הניילון בשביל שלא ימעך מתחת לגב שלך וכל זה
קוקו נמוך לא חזק מדי
דבר ראשון תתחדשי גם אני עשיתי לפני איזה שנה (:
ואני מציעה לך ללכת לישון פזור רגיל כי עם תאספי אותו הוא יקבל את המורה של הגולגול\הקוקו\הצמה..
ואני מציעה לך ללכת לישון פזור רגיל כי עם תאספי אותו הוא יקבל את המורה של הגולגול\הקוקו\הצמה..
אנונימית
שיער פזור\גולגול...
עשית החלקה השיער שלך ייראה טוב גם בבוקר אין לך מה לדאוג, מקסימום תעשי ממש טיפה כדי לתקן בבוקר
עשית החלקה השיער שלך ייראה טוב גם בבוקר אין לך מה לדאוג, מקסימום תעשי ממש טיפה כדי לתקן בבוקר
תעשי קוקו נמוך
באותו הנושא: