8 תשובות
כל עוד זה עוקף אותי בגובה אז זה בסדר.. וכן זה עוקף ^_^
אני מכירה מישהו 1.72 וזה לא כזה נורא.
לא, רוב הבנות 1.65 אז זה בסדר בשבילן
איך קוראים לך?
אנונימי
נמוך זה לא אבל כמה שיותר גבוה יותר טוב
שואל השאלה:
אלעד..:) ותודה כולם עודדתן אותי
אתה נמוך יחסית למשל אני בח' ואני 171 אבל יש בנות יותר נמוכות ממך אז יהיה בסדר
אנונימי
באותו הנושא: