3 תשובות
זה אומר שמי שעשתה לך לא יודעת ממש לעשות..
ברור! זה קשור לאיך בנו לך את זה, ועם איזה חומרים וכמה חזק עושים את זה.
אולי פעם הבאה תנסי ללכת למקום אחר, בטוח יעשו לך את זה בצורה שונה ^_^
אולי פעם הבאה תנסי ללכת למקום אחר, בטוח יעשו לך את זה בצורה שונה ^_^
זה אומר שמי שעשתה לך פשוט לא יודעת לבנות ציפורניים.. כדאי שתלכי למישהי אחרת תשלימי שם את ה3 ציפורניים שנפוובהמשך תעשי מילוי גם אצלה, על תלכי יותר לאותה אחת שעשית אצלה.. מקווה שעזרתי, בהצלחה (: