9 תשובות
הוא- יקים
אני- אקים
יקים היא לא הגייה נכונה של העתיד שמדובר בגוף מדבר.
הוא- יקים.
אני-אקים.
אתה- תקים.
ההבדל הוא בגופים...:)
יקים- גוף שלישי יחיד, נסתר.
אקים- גוף ראשון יחיד, מדבר.
תקים- גוף שני יחיד, נוכח.
:)
אקים זה שאתה תקים משהו בעתיד, יקים זה שמישהו אחר יקים משהו בעתיד.
ניראה לי "יקים" זה משהו שאנשים מקימים
ו "אקים" זה האנשים האלה אם הבעיות שבישבילם ילדים הולכים ומתרימים.
הוא יקים אני אקים
הוא יקים
אני אקים
הוא יקים
ואני אקים
הוא- יקים
אני- אקים