3 תשובות
תתקשרי לחברה שהאינטרנט שלכם מחובר אליה
אנונימית
לפי הכינוי שלך אני מבין שאתה גולש דרך השכן, תשאל אותו. חחח סתם, תנסה להתנתק ולהתחבר שוב או שתכבה את הראוטר ותדליק (/תוציא מהחשמל, תחכה קצת ותחזיר) אם זה לא עובד, תתקשר לחברה. פשוט קשה לענות ככה מבלי לראות ולהבין הכל.
שואל השאלה:
אני גבר.. חחח לא משנה זה קרה גם אתמול אבל הדלקתי את המחשב מחדש וזה הסתדר... אין לי כוח לחכות על הקו חחח
באותו הנושא: