תשובה אחת
שהאדם ביסודו בעל רצונות חייתיים לחלוטין, כלומר "החזק שורד".
אולם עצם התפתחותו מעל הרצונות הבהמיים\חייתיים, הוא זה שמפריד אותנו, לטוב ולרע, מהטבע ומחוקיו.