התחברות
הרשמה
חבל לי על העוגייה שאכלתי כי אח שלי רצה גם אבל הוא הכעיס אותי ואכלתי ועכשיו. הוא כועס עלי מה לעשות?
6 בינואר 2014, 21:12
מאפים
עוגיות
אפייה
ריבים
יחסים
שוקולד
3 תשובות
תגידי לו שפעם הבאה הוא יקבל אחת יותר..
חח מאיפה לי
[
[EPIC FAIL]
תקיאי אותה ותגידי לו הנה קח
אנונימי
תקני לו חח
d
danny0818