3 תשובות
שוקולד קודם כל פוגע בשיניים יעשה לך חורים
מצד שני יעשה לך סכרת - (חפיסה ליום) זה הרבה סוכר
הסוכר גורם להשמנה
לא צריך להגזים 3 קוביות ליום מספיק
וזה יספק לך יתרונות טובות כמו סם מעורר, ולעורר זכרון
כל מאכל שמגזימים באכילתו, אינו רצוי. בשוקולד יש סוכר, ומה שחמור יותר, מצוי בו שומן טרנס, שזה מרגרינה, שסותם את כלי הדם. ברור, שיכול להזיק בכמות גדולה.
40 גרם של שוקולד 70 אחוז ומעלה אפילו חשוב לבריאות. מעבר לזה - מוגזם.