2 תשובות
לא צריך מרשם ולא כרטיס.

אבל מה שכן צריך-
זה לא לקחת את זה, ולא לקנות את זה בכלל..

זה חומר משלשל.
זה בעיקר מוציא לך נוזלים מהגוף, וגורם לך להתייבשות.

אפילו לכאלה שיש להם עצירות קשה
הרופאים נמנעים כמה שאפשר מלתת חומרים משלשלים.
זה גורם לחוסר איזון במלחים, התייבשות, תלות במשלשלים,
(אח"כ תהיי חייבת משלשלים בשביל להתפנות,
ותאלצי להגדיל את הכמות של החומר המשלשל)
זה עלול גם לגרום לחסימת מעיים..

בקיצור- גם אם יש לך עצירות- ממש לא כדאי לבחור במשלשלים.
(ואם את רוצה את זה להרזייה- אז עוד יותר גרוע. אל תתקרבי לזה)

באמת מכל הלב אני אומרת לך..
בתור אחת שמכירה המון בנות שנפגעו מזה וקיבלו נזקים בלתי הפיכים..
זה ממש לא טוב הדבר הזה.
לא נראה לי