14 תשובות
בחיים לא! גועל נפש...
לא פשוט לא t_t
חח משתדלת שלא.. אבל רק אם יש לי ממש דחוף אז כן
אנונימית
חחח גאד... לא!
בעמידה או ששמים נייר על האסלה.
אנונימי
לא פשוט לא.
יש מילה יותר עדינה ממחרבנים.. -,-?
ולא
מה ההבדל בין לחרבן לבין להשתין?
אנונימית
איכס עדיף להתאפק
חח מי יחרבן בשירותים האלה... ממש לא.
לא אני ניגעלת בעע |°°°°|
אפילו לחרא שלי לא מגיע את הסבל לשבת על האסלה הזאת
שואל השאלה:
לחרבן זה לחרא להשתין זה לפיפי
וריזה מילה את מעדיפה במקום מחרבנים? משחררים?
אנונימי
כשהייתי בלימודים אף פעם לא עשיתי בבית ספר עכשיו אני גם לא עושה בעבודה.
CUP