9 תשובות
בויאר! בוא לבויאר!
האקדמיה למוסיקה די טובה
אבל יש מקצועות שאין בבתי ספר אחרים ואותו דבר הפוך
המורים דיי טובים והתלמידים ממש נחמדים
אבל יש מקצועות שאין בבתי ספר אחרים ואותו דבר הפוך
המורים דיי טובים והתלמידים ממש נחמדים
מכללת אורט פצצה:)
התיכון לאומנויות.. אחלה תיכון וזה ממש לא נכון מה שכולם אומרים עליו!
אנונימייי
אין כמו בויאר
בלידה כולם מתנשאים ותחרותיים.. לא משנה שבית הספר עצמו גזען!
בלידה כולם מתנשאים ותחרותיים.. לא משנה שבית הספר עצמו גזען!
רנה קסין מעולה
אנונימי
רנה קסין בית ספר מצויין עם ערכים וילדים מקסימים
ישיבת חורב מקום עם ערכים
ממליצה בחום על ליד"ה. חברה מדהימה, מורים מעולים ומקצועיים במיוחד, מגוון מגמות עשיר מכל הסוגים. באמת באמת ממליצה!
באותו הנושא: