9 תשובות
ממליצה בחום על ליד"ה. חברה מדהימה, מורים מעולים ומקצועיים במיוחד, מגוון מגמות עשיר מכל הסוגים. באמת באמת ממליצה!
האקדמיה למוסיקה די טובה
אבל יש מקצועות שאין בבתי ספר אחרים ואותו דבר הפוך
המורים דיי טובים והתלמידים ממש נחמדים
אבל יש מקצועות שאין בבתי ספר אחרים ואותו דבר הפוך
המורים דיי טובים והתלמידים ממש נחמדים
מכללת אורט פצצה:)
התיכון לאומנויות.. אחלה תיכון וזה ממש לא נכון מה שכולם אומרים עליו!
אנונימייי
אין כמו בויאר
בלידה כולם מתנשאים ותחרותיים.. לא משנה שבית הספר עצמו גזען!
בלידה כולם מתנשאים ותחרותיים.. לא משנה שבית הספר עצמו גזען!
רנה קסין מעולה
אנונימי
בויאר! בוא לבויאר!
ישיבת חורב מקום עם ערכים
רנה קסין בית ספר מצויין עם ערכים וילדים מקסימים
באותו הנושא: