2 תשובות
זה יכול לקרות
כל עוד אין סיכון להריון, אין לך מה לדאוג.
ברור שאם את רואה שעוד חודש את גם לא מקבלת עדיף שתפני לרופא נשים.
ברור שאם את רואה שעוד חודש את גם לא מקבלת עדיף שתפני לרופא נשים.
באותו הנושא: