התחברות
הרשמה
מי פה אוהב להקות בסגנון לאמב אוף גאד, פנטרה, וכל אלו?
4 בינואר 2014, 21:00
להקות
רוק
זמרים
מטאל
מוזיקה אמיתית
אודיו
3 תשובות
פנטרה!
מ
מזלג
אני אני אני אני אני!
ס
סנאי ♥
me ^^
T
TheWalkingDeadGirl
באותו הנושא:
איזה להקה אתם הכי אוהבים בעולם (אל תתנו לי כמה להקות, רק להקה אחת)
אפשר המלצות ללהקות בסגנון the neighbourhood, arctic monkeys, the 1975, twenty one pilots?
להקות בסגנון; Green day, BVB, Five finger death punch ו-Nirvana?
תמליצו לי בבקשה על להקות רוק טובות. בסגנון של arctic monkeys ויש עוד שאלה בפירוט.
לכל המאזינים לרוק, רוק אלטרנטיבי, רוק פופ ובסגנון, איזו להקה או זמר אתם הכי אוהבים?
איזה זמרות (נשים), או להקות שהזמרת שלהם היא אישה, בסגנון רוק/מטאל אתם מכירים?
להקות בסגנון Imagine Dragons ו Bastille?
אפשר להקות בסגנון של linkin park ו Nirvana?
שירים\ להקות בסגנון רוק ורוק כבד מומלצים?
מי ששומע רוק (במיוחד הארד רוק וקלאסי), איזה להקות אתם אוהבים?
תציעו לי להקות בסגנון כמו: לינקין, גריין דיי, קולדפליי, נירוונה, ביטלס, קווין, וכאלה.. איזה אתם הכי אוהבים?