5 תשובות
את חברה שלו בלי לאהוב אותו?
למה לעזאזל יש לך חבר שאת לא אוהבת? זו השאלה פה
שואל השאלה:
הוא האקס שלי והוא מושךך
הוא האקס שלי והוא מושךך
אנונימי
אין שיטה לזה..
אם את אוהבת אז את פשוט אוהבת.
ואם לא אז זה לא שווה שומדבר (:
זה עניין של חיבור, יכול להיות שאת צריכה להתרגל אליו קצת - ואולי, אתם פשוט לא מתאימים.
אין שום טעם בלהיות חברים אם אין בזה משמעות.. מצטערת..
אם את אוהבת אז את פשוט אוהבת.
ואם לא אז זה לא שווה שומדבר (:
זה עניין של חיבור, יכול להיות שאת צריכה להתרגל אליו קצת - ואולי, אתם פשוט לא מתאימים.
אין שום טעם בלהיות חברים אם אין בזה משמעות.. מצטערת..
מצטער אבל הסיבה שלך מפגרת
עשי לשניכם טובה ותפרדי ממנו
עשי לשניכם טובה ותפרדי ממנו
באותו הנושא: