2 תשובות
לי ^__^
ותעדכני זה סבבה:)
ותעדכני זה סבבה:)
יש לי חח
נחמד.. לפי דעתי יותר נוח
אבל הסוללה שלי יורדת בטיל עכשיו!
ואני לא יכולה להוריד שירים מהמחשב בגלל שצריך את האייטונס החדש
נחמד.. לפי דעתי יותר נוח
אבל הסוללה שלי יורדת בטיל עכשיו!
ואני לא יכולה להוריד שירים מהמחשב בגלל שצריך את האייטונס החדש