2 תשובות
לי ^__^
ותעדכני זה סבבה:)
יש לי חח
נחמד.. לפי דעתי יותר נוח
אבל הסוללה שלי יורדת בטיל עכשיו!
ואני לא יכולה להוריד שירים מהמחשב בגלל שצריך את האייטונס החדש