3 תשובות
האמת שעל כלום, אני לא אוהבת את הסחורה שלהם בכלל.
האודמים והליפגלוסים שלהם מעולים
אנונימית
לא ממליצה אבל אם משהו זה האבקות שלהם ובמיוחד הצלליות