5 תשובות
להשיג חבר..
למצוא עבודה כלשהי..
בנות כמה אתן?
להספיק להתאהב (אולי פעם ראשונה, ואולי שוב)
אם צריך - לעשות דיאטה
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו בנות 14 וחצי
וחבר ראשון כבר כתבנו..
אנונימית
הדברים שאני הייתי רוצה לשנה הבאה זה:
- לנסות לשמור שבת ולהתחזק קצת יותר
- למצוא עבודה
- להחזיר לאמא שלי את הכל הכסף מהעבודה כי לדעתי זה לא פייר שאמא משלמת לי את החוג היקר ואוכל והכל הכל הכל אני רוצה להחזיר לה כטובה למה שהיא עשתה בשבילי כל השנים האלה
- לחזק קשרים עם חברות שלי
- להצליח בלימודים
- להתחיל לסמנו על אנשים יותר
- למצוא חברה הכי טובה חדשה:/
שואל השאלה:
יש עוד רעיונות?
אנונימית
באותו הנושא: