2 תשובות
אין לך מה להתבייש.. שתשבו ביחד השיחה תזרום ואולי יקרה משהו מעבר.. תיהיה אתה
בתור בת אני אומרת לך תגיד לה מה אתה מרגיש היא תאהב את זה שאתה פתוח איתה והיא תבוא לידך בלי שתתאמץ כל כך בהצלחה
אנונימי
באותו הנושא: