7 תשובות
קודם כל כל אחד והסיגנון שלה.. יש כאלה שאוהבות שרירים ויש כאלה שאוהבות רזה וגבוה.. אני סתם אומרת.. וכן יש לו גוף יפה.. אבל אפילו לא ראיתי את הפרצוף..
omg פאקק מזה?!?! *~*
לדעתי, זה קצת טו מאץ, אני לא כל כך אוהבת. אני אוהבת בנים שיש להם 4 קוביות ככה, בלי שערות סקסים ושזופים
שלמות, וכל מי שאומרת שלא שקרנית.
אנונימי
לזה קוראים ג ו ף
גוף נדיר, רק קצת יותר שיזוף
תלוי במבנה גוף וזה קצת יותר מידי
אבל זה מהמם