6 תשובות
סטייק אנטריקוט עסיסי על האש עם תבלינים ומלחח יאמי!
שווארמה אם תוספת שווארמה מיפני שאף פעם לא שמים מספיק וכשכן שמים מספיק זה מיפני שהפיתה קטנה
עוגת שוקולד חמהה עם רוטב נוזל מעלל
עם כדור גלידה בצד*_*
ואייס קפה בצד יואו גיריתי את עצמי
שוקולד, הרבה שוקולד.. אה הזכרתי גם שוקולד?
המבורגר