התחברות
הרשמה
אם שכחתי אתמול שוקו בבקבוק מחוץ למקרר ב10 בלילה והיום ב11-12 בבוקר הכנסתי אותו חזרה למקרר... אפשר לשתות אותו או שהתקלקל?
28 בדצמבר 2013, 17:42
בוקר
שינה
לילה
שתייה
עייפות
תשובה אחת
התקלקל
א
אילוסיון
באותו הנושא:
שוקו שעמד מחוץ למקרר 3 שעות, כבר מקולקל?
אתמול גם אתם שכחתם להדליק נרות?
מותר לחמם בקבוק שוקו במיקרוגל?
שכחתי אתמול להניח תפילין.. זה נורא? קצת רע לי עם זה..
מה עוד טבעונים לא אוכלים חוץ מחלב, בשר ודבש שכחתי משהו?
וואי אתמול הדלקתי את הדוד וזה היה דולק מ1 בלילה עד עכשיו... שכחתי מזה לגמרי ואני ממש מפחדת שיקרה משהו מה לעשות?
איך מכינים שוקו חם? (חוץ מחלב ושוקולית במיקרוגל או שוקו מוכן במיקרוגל)
שכחתי את הסיסמה שלי למשוב! אתמול הוא ביקש ממני להחליף סיסמה והחלפתי ועכשיו שכחתי את החדשה מה לעשות?!
אם נשאר לי יין אדום יבש בלילה חצי בקבוק, האם מה שנישאר בבקבוק צריך להכניס למקרר או אפשר להשאיר בחוץ עד הבוקר? תודה לעונים.
גובה לשוק במשולש ישר זווית יוצר חוצה זווית?
היי, אני לוקחת גלולות ושכחתי לקחת את הגלולה אתמול יש מצב שיכול לקרות משהו?