5 תשובות
יש
70 ס"מ ברכבל תחתון
100 ס"מ רכבל עליון
כן השלג שם נשאר כמעט לכל השנה
הולך לרדת שלג ביום ראשון בחרמון
בלופ
יש (-:
איש השלג
אני מניחה שאם עדיין יש בירושלים מעט, יש גם בחרמון יותר..
אנומימי