התחברות
הרשמה
איך להתחבר עם אנשים אחרים? כיתה ח
27 בדצמבר 2013, 22:31
ביישנות
כיתה
2 תשובות
אם ידעתי את זה לא הייתי באתר הזה xd
ש
שואורס
ליצור איתם קשר ליזום שיחות להתעניין בשלומם ולא לשכוח תמיד לחייך (:
U
Unbreakable
באותו הנושא:
איפה אוכל למצוא אנשים בודדים שקשה להם להתחבר לאנשים אחרים? שקטים כאלה.. ומופנמים..
איך אפשר להתחבר לאקולוקו של מדינה אחרת? (אנגלית)
אני חדשה בבית ספר ואני לא יודעת איך להתחבר אל אנשים
אני שונאת את הכיתה שלי אני תמיד לבד אין לי למי להתחבר מה לעשות נמאס לי.
אם ילדה חדשה יפה ושקטה כזאת תבוא לכיתה שלכם תנסו להתחבר אלייה?
אני רוצה להתחבר אליה והיא מכיתה אחרת, איך להתחבר אליה?
למה אני כל הזמן מתביישת מאנשים מתביישת לדבר איתם אפילו לא מסוגלת לפנות לאחרים, ותמיד מדברת חלש וזה, וכאילו לא מסוגלת להתחבר לאחרים, ולא יודעת איך להתחבר לאנשים אחרים, מה אפשר לעשות איך אני אתחבר מתישהו לאנשים? אפילו שמנסים להתחבר איתי אני לא מצליחה להתחבר בחזרה אז מה ל עשות?
יש לנו ילדה חדשה בכיתה שמצטרפת והיא ממש חמודה אמרו ואני לבד בכיתה איך להתחבר אליה?
אני אצליח להתחבר עם אנשים בטירונות?
מה גורם לכם להתעניין באנשים, ולרצות להתחבר אלייהם?
אני עולה לתיכון השנה, איך לעשות רושם טוב על הילדים בכיתה ושירצו להתחבר אלי?