7 תשובות
לעצור בצד הכביש וללכת מחאורי שיח או לשאול במקום כל שהו ען יש אפשרות לאשתמש בשרותים.
תמיד אפשר לעצור בתחנת דלק או בyello
שואל השאלה:
לא, אני פשוט בנסיעה ארוכה ברכבת והשירותים מקולקלים ונעולים. תודה לכל העונים אני עדיין זקוקה לפתרון
לא, אני פשוט בנסיעה ארוכה ברכבת והשירותים מקולקלים ונעולים. תודה לכל העונים אני עדיין זקוקה לפתרון
אנונימית
יש ברכבת די הרבה קרונות. לכי לקרון אחר ותמצאי שם שירותים תקינים!
ANNI
זה מאוד מסוכן לשמור את השתן במצב כזה. עדיף קצת להתבייש מאשר לסבול מבעיות רפואיות אחר כך. אני לא יודע מה הם האופציות כרגע שעומדות לרשותך, בכל אופן בחרי באופציה כלשהיא שנראית לך הכי מתאימה ותעשי אותה.
אם זה ברכבת פשוט גשי לכרטיסנים ואימרי להם את זה, לא להתבייש! והנהג יהיה מחוייב לעצור בתחנה כלשהיא בדרך ולתת לכם הפסקה. אני חוזר הוא מחוייב במקרה של קלקול בשירותים.
אם זה ברכבת פשוט גשי לכרטיסנים ואימרי להם את זה, לא להתבייש! והנהג יהיה מחוייב לעצור בתחנה כלשהיא בדרך ולתת לכם הפסקה. אני חוזר הוא מחוייב במקרה של קלקול בשירותים.
ללבוש טיטולים זה הכי טוב
מה נסגר בסוף
אנונימית