תשובה אחת
ממליצה לבדוק-לקרא בחוברת ההדרכה-הוראות אולי נדרשת פעולה נוספת כמו
לחיצה על כפתור הסחיטה או שחרורו או ייתכן ובתכנית זו לא מתקיימת פעולת סחיטה אוטומטית אלא לאחר כיוון הכפתור.
ייתכן גם שיש צורך להמתין מעט עד פעולת הסחיטה בשלמותה כלומר בין סיום הכביסות לסחיטה.
מאחר וציינת שהמכונה חדשה וההמלצות אינן יעילות או ההוראות אינן ברורות לך רצוי לפנות לשרות לבירור.
בהצלחה
לחיצה על כפתור הסחיטה או שחרורו או ייתכן ובתכנית זו לא מתקיימת פעולת סחיטה אוטומטית אלא לאחר כיוון הכפתור.
ייתכן גם שיש צורך להמתין מעט עד פעולת הסחיטה בשלמותה כלומר בין סיום הכביסות לסחיטה.
מאחר וציינת שהמכונה חדשה וההמלצות אינן יעילות או ההוראות אינן ברורות לך רצוי לפנות לשרות לבירור.
בהצלחה
שרה'לה
באותו הנושא: