4 תשובות
אין לו כוח! כמו לכל גבר אחר ביקום! הוא לא חייב לענות לך!
פאטתית
אנונימית זה עדיף
איזה מעמבן זה נכון? אם כתבת לו מה קורה אז בכלל..
אבל אם כתבת לו משהו שכנראה לא היה לו תשובה על זה אז משהו אחר...
שואל השאלה:
לא כתבתי מה קורה, כתבתי משהו על משהו שדיברנו והוא כאילו עדין לא ענה
אנונימי
באותו הנושא: