5 תשובות
שאת אנושית, ולא איזו אישה ביונית מהחלל החיצון.
לי הפליצה מישהי בדייט, פשוט שאלתי אם היא צריכה שירותים.. לא ביג דיל ><
זה באמת פדיחה.. אבל תכלס זה קרה ואין לך איך לשנות את זה עכשיו תקווי שהוא לא שם לב ואם הוא ידבר איתך תתחמקי ותגידי שזה לא קרה.. לא יעזור לך להתבאס על זה כבר כי זה כבר קרה.. קחי קל..:)
אני חושב שהוא לא חשב כלום ושזה לא הפריע לו...
לראשון, בנות מפליצות זה משעשע?! תגיד מה אתה חזיר.
זה טבעי להפליץ והכל אבל אפילו אני כגבר מנסה כמה שיותר להחזיק את זה ולא להסריח אם יש לידי אנשים.
אני בטוח שהוא הבין כי הוא דיגדג אותך, אין סיבה לדאגה.
זה טבעי להפליץ והכל אבל אפילו אני כגבר מנסה כמה שיותר להחזיק את זה ולא להסריח אם יש לידי אנשים.
אני בטוח שהוא הבין כי הוא דיגדג אותך, אין סיבה לדאגה.
באותו הנושא: