תשובה אחת
אני רואה בחלומות כמן עולם אחר, שנמצא למעלה, מעלינו.
את/ה יכול/ה לחלום על משהו שאת/ה חושק/ת בו מאוד, אבל אל תפתח/י תקוות שהוא ייתגשם.
כן, קרה לי בהיותי בת 12, או 11, (הזיכרון מעורפל)
שחלמתי שאקבל ציון טוב במבחן קשה שהיה לי. (למיטב זכרוני, בשיעור מתמטיקה, אני חושבת.)
ולבסוף זכיתי למספר "100" על הבחינה.
אבל זהו דבר פשוט. אני לא זוכרת עוד פעמים שבהן חלמתי על דברים שהתגשמו ביום למחרת.
מקווה שעניתי איכשהו על השאלה ועזרתי.
את/ה יכול/ה לחלום על משהו שאת/ה חושק/ת בו מאוד, אבל אל תפתח/י תקוות שהוא ייתגשם.
כן, קרה לי בהיותי בת 12, או 11, (הזיכרון מעורפל)
שחלמתי שאקבל ציון טוב במבחן קשה שהיה לי. (למיטב זכרוני, בשיעור מתמטיקה, אני חושבת.)
ולבסוף זכיתי למספר "100" על הבחינה.
אבל זהו דבר פשוט. אני לא זוכרת עוד פעמים שבהן חלמתי על דברים שהתגשמו ביום למחרת.
מקווה שעניתי איכשהו על השאלה ועזרתי.
באותו הנושא: