8 תשובות
תהיי כמו שאת תמיד..
רגיל...
תלמדי להשתחרר, להפתח
אנונימי
שואל השאלה:
לוקח לי זמן להיפתח לבנים איך להיפתח מהר?
אנונימית
אל תיראי אותם כאופציה למערכת יחסים ואז לא יהיה אכפת לך ותהיי רגיל
גם אני הייתי ככה, זה תהליך שעוברים תתחילי בזה שתקחי אומץ ותתיחסי אליהם כאילו היו חברות שלך, תאמרי כל דבר שעולה לך לראש ותכניסי לעצמך לראש שהכל בראש שלך, זה הכל ביטחון עצמי
אנונימית
שואל השאלה:
מטומטם*
אנונימית
מה שעולה לך לראש תגידי, כל דבר גם אם זה מתומטם
אנונימי
תנסי לדבר על משהו והשיחה תזרום
באותו הנושא: