2 תשובות
לא, זה לא מוזר...
אני אישית כן שמה כל יום
אבל זה נורמלי אם את לא שמה, זה לא חובה.
אנונימית
זה לא קשור רק להפרשות, זה קשור להיגיינה, זה יותר אסתטי בצורה הזו..
מאז שאני זוכרת את עצמי אני עם תחתוניות.. אבל כל אחת והבחירות שלה.