6 תשובות
כמו שאומרים "אין דבר העומד בפני הרצון".
תלוי בהרבה דברים.
זה הפרש קטן של שנתיים אבל זה שנתיים משמעותיות. ובכל זאת שוב זה תלוי בהמון דברים.
זה הפרש קטן של שנתיים אבל זה שנתיים משמעותיות. ובכל זאת שוב זה תלוי בהמון דברים.
אני מסכימה עם מעלי
כע זה כולה שנתיים אפילו שאני לא חושבת שזה יצליח כי מישהו בכיתה ט הרבה יותר בוגר מילדה בכיתה ז
כן זה בסדר
קצת בעייתי אבל אם רוצים זה אפשרי
אנונימי
באותו הנושא: