8 תשובות
מתלבשות בערך אותו הדבר, אבל פאקצה היא יותר מתנשאת ושוויצרית.
פאקצ"ה זה רשי תיבות של פרחה הצילו", "פרחה קטנה צועקת המון"
פרחה זה פרחה פאקצה זה סתם ביטוי
http://he.wikipedia.org/wiki/%d7%a4%d7%a7%d7%a6%d7%94
פרחה זה פרחה פאקצה זה סתם ביטוי
http://he.wikipedia.org/wiki/%d7%a4%d7%a7%d7%a6%d7%94
פרחות יותר דיכאוניות אני בדרך! כלל ויותר מידי עיפרון בעיניים פאקצות זה כמו הצפון תלאביביות האלא שמגזימות עם אודם אדום
חחח איזה עקום זה שכתוב מהזה פאקצה בויקיפדיה
זה אותו הדבר רק במילים שונות
אותו הדבר. למרות שפאקצה נשמע גרוע יותר
פאקצה זאת מישהי שלובשת הכל ורוד
פרחה זאת מישהי שמקללת ערסית כזאת תופסת מעצמה
פרחה זאת מישהי שמקללת ערסית כזאת תופסת מעצמה
מצטרף לשאלה חחח
באותו הנושא: