התחברות
הרשמה
זה לא מוזר שידיד כותב לידידה בתגובה או בקיר בפייסבוק "חיים שלי" "אהבה שלי" וכדו, מתי שהם בכלל סתם ידידים והיא גם עונה בצורה כזאת?
19 בדצמבר 2013, 14:13
4 תשובות
זה לא מוזר אני מכירה הרבה ידידים שהם ככה
ה
הולי לנד גירל
זה ערסי...
K
Kween ov Kaos
זה בכלל לא מוזר, זה השפה של היוםם חיימשלי לי את
ג
גוני המנאייק
כל העולם מדבר ככה..
ס
סוג של רגש ממכר ❤