3 תשובות
עם*
(ובעיית פיקוס זה שרואים מטושטש)
אם את צריכה משקפיים אז זה לפי מספר מחצי ועד שמונה בערך, כמה שיותר גבוהה את רואה פחות טוב.
והמספר נובע משתי בעיות - או שיש בעיית מרחק או פיקוס, כשיש לך בעיית פיקוס זה אומר שיש לך צילינדר.
לדוגמה מישהו אם משקפיים יכול להגיד שיש לו חצי צילינדר ומישהו אחר שתי צילינדר.
מקווה שעזרתי (:

נ. ב
לי יש רבע צילינדר, אז אין לי משקפיים (;
אם אני לא טועה,
זה שבעצם העין ( גלגל העין), לא עגולה אלה בצורת אליפסה יותר
ואז רואים מטושטש