התחברות
הרשמה
נכון שהחיים שלנו היו הרבה יותר קלים אם עברית הייתה נכתבת משמאל לימין?
17 בדצמבר 2013, 20:44
עברית
תלונות
להתלונן זה כיף
כל עוד אתה ישראלי כמובן
4 תשובות
לא -_-
Dana
לא! משמאל לימין זה ליגה!
א
אריאל ;)
כןן
-
---___---
ממש לא
ל
לתת ולקחת כי את שלי)אני בן
באותו הנושא:
בנות, נכון שאם לבנים יש צלקת בגבה זה עושה אותם הרבה יותר חתיכים?
נכון שהחיים האלה חרא? אני כבר מותשת
יש בן אדם שהחיים שלו יותר מסריחים משלי?: ( די כבר עם החיים האלה נמאס לי
נכון תמיד אומרים לנו לנצל כל רגע מהחיים שלנו?
נכון כל העולם רוצה שנחזיר את המדינה שלנו לפלסטינים?
תגידו אתם גם חושבים שהדור שלנו יותר בוגר ופחות שטחי מהדורות של ההורים שלנו?
אמרו לי שאם אני אוכל הרבה ירקות אז השיער שלי יצמח לי יותר מהר, זה נכון?
זה נכון שבנים הרבה יותר חזקים מבנות ושאם בת מותקפת שום דבר לא יכול לעזור לה?
איזה משחק יותר אהבתם שהייתם קטנים העיר שלנו\הכוכב שלנו של טיפו או קלאב פינגווין?
זה נכון שאחרי שמשתמשים במחליק הרבה זמן, השיער נהיה חלק יותר באופן טבעי?
אני והקראש מדברים חודש ובשיחה שלנו נשלחו כבר 22,000 הודעות, זה נחשב הרבה?