5 תשובות
שואל השאלה:
לבדי לבד יושבת ומחכה שתבוא מתגעגעת אני אליך אני רוצה את האושר שעל פניך אז תבוא כי אותך אני אוהבת אז על תעזוב אותי בן שלי על תעזוב אותי עולם שלי העולם נחרב שאתה לא איתי למה לקחו אותך ממני בן שלי ועכשיו נותרתי לבדי
אמא ככה זה החיים שמפרידים אותי מימך את כל עולמי ועולמי נמס כאן בלעדייך אמא אני חושב עליך על תבכי אל תבכי אני רוצה את החיבוק שלך אני זקוק לחום שלך ואהבה קשה לי יום שעובר זה כמו חלום אני חושב עליך בלילה וביום איך הפרידו אותי ממך איך את שוכנת בליבי עד סוף עולמי אל אל תשכחי אותי
לא אשכח אותך בן שלי עד תום עולמי אתה בליבי בן שלי בן שלי אל אל תשכח אותי
אני זוכר את התקופות שהיינו יחד שהייתי מקבל את החיבוק העוטף שלך אמא שלי הדרך עוד ארוכה וכבר ליבי לא נותר אבל אמא כחי תמונה שלי ותבטיחי לי שלא תשכחי אותי
איך זה קשה להיות בלי אמא ובן שעולם נפרד איך זה קשה עולמם התחיל מחדש אל תבכה בן שלי אמא אל תבכי אמא אל תעצבי אמא אותי חבקי כי זה הזמן האחרון
לבדי לבד יושבת ומחכה שתבוא מתגעגעת אני אליך אני רוצה את האושר שעל פניך אז תבוא כי אותך אני אוהבת אז על תעזוב אותי בן שלי על תעזוב אותי עולם שלי העולם נחרב שאתה לא איתי למה לקחו אותך ממני בן שלי ועכשיו נותרתי לבדי
אמא ככה זה החיים שמפרידים אותי מימך את כל עולמי ועולמי נמס כאן בלעדייך אמא אני חושב עליך על תבכי אל תבכי אני רוצה את החיבוק שלך אני זקוק לחום שלך ואהבה קשה לי יום שעובר זה כמו חלום אני חושב עליך בלילה וביום איך הפרידו אותי ממך איך את שוכנת בליבי עד סוף עולמי אל אל תשכחי אותי
לא אשכח אותך בן שלי עד תום עולמי אתה בליבי בן שלי בן שלי אל אל תשכח אותי
אני זוכר את התקופות שהיינו יחד שהייתי מקבל את החיבוק העוטף שלך אמא שלי הדרך עוד ארוכה וכבר ליבי לא נותר אבל אמא כחי תמונה שלי ותבטיחי לי שלא תשכחי אותי
איך זה קשה להיות בלי אמא ובן שעולם נפרד איך זה קשה עולמם התחיל מחדש אל תבכה בן שלי אמא אל תבכי אמא אל תעצבי אמא אותי חבקי כי זה הזמן האחרון
ואיי מהממםם (;
כל הכבווד מאמי;)
כל הכבווד מאמי;)
שואל השאלה:
תודה נסיכה ♥
תודה נסיכה ♥
מאוד יפה:) את כותבת נורא בוגר לגילך
שואל השאלה:
תודה רבה רבה לכם
תודה רבה רבה לכם
באותו הנושא: