5 תשובות
אותו מעולה וצבע מדהים! אני חולה על הצבע הזה:)
יפהה ^_^ וגם הצבע יפה:)
רכב מהמם!
ניסאן... גם אמא שלי קנתה כזה רק באפור כהה
זה מושלם! (:
זה מושלם! (:
יפהה אהבתי את הצבע
באותו הנושא: