6 תשובות
אם את לא רוצה אז הכי טוב להגיד את זה למעסיק
ואם את מתביישת פנים מול פנים שלחי את זה בהודעה
ואם את רוצה אל תגיעי יותר לעבודה אבל זה לא ממש מוסרי
לא תגרמי להם לפטר אותך ואז ישלך פיצוים למשאל המשכורת שלך 5 אלף מגיע לך חמש אלף וחצי פיצוים!
צריכה עוד הסברים פרטי
להגיד תודה רבה, שלום ולהתראות, לא מסובך.
אם את ממש צריכה סיבה תגידי שהעבודה קשה בשבילך ואת מעדיפה לא להמשיך.
אין לך ממה להתבייש.
פשוט תגידי שכבר העבודה שחקה אותך ואת מרגישה שאת צכה מקום חדש והתחלה חדשה וזהו.. את לא חייבת דין בחשבון. תגידי שלום יפה לכולם וזהו
דברי בפרטי ואעזור לך
תמציאי סיבה
אנונימי
באותו הנושא: