5 תשובות
מלא מלא קרינה.. כדאי לך להפסיק אתזה ולהניח אותו לפחות מטר או שתיים ממך, או אפילו מחוץ לחדר. בקשר לכאב ברגל זה יכול להיות סתם בגלל גדילה של הגוף
אסור לשים את הפלאפון קרוב לראש כשישנים! תרחיק אותו ממך!
יכול להיות כאבי גידילה או סתם תנוחה לא נכונה של הרגל
לא נראה לי שזה מהקרינה או שזה גידול...
אולי נתפס לך שריר בגלל הקור..
אולי נתפס לך שריר בגלל הקור..
זה לא בגלל הטלפון
באותו הנושא: