2 תשובות
ל...
אני ממש יתגעגע אלייך!
את תיהיה חסרה לי כל רגע ורגע!
אני ממש מקווה שתהני ותשמרי על קשר איתי במשך 4 החודשים האלה!
תשלחי לי הרבה תמונות ותדברי איתי הרבה!
שיהיו לך הרבה חברים בחו"ל ושיהיה לך את הכי טוב שבעולם <3

אוהבת אותך!
תעשי לה ברכה מהלב.. ולא מכאן.
תחשבי טוב טוב מה את רוצה להגיד לה ומה יישמח אותה כי אנחנו לא מכירים אותה