5 תשובות
וואי כל כך שתיהםם:- (
אני מתעצבן שאני רואה שהיא מחוברת שעות ולא שולחת הודעה זה מחרפן
גם וגם... אם הוא לא מחובר המון זמן לוואטסאפ אז מעניין אותי איפה הוא ומה הוא עושה
וכשהוא מחובר לוואטסאפ ואם הוא לא שולח הודעה אז זה יותר מעציב מאשר מעצבן הייתי אומרת
אבל קצת גם מעצבן
וכשהוא מחובר לוואטסאפ ואם הוא לא שולח הודעה אז זה יותר מעציב מאשר מעצבן הייתי אומרת
אבל קצת גם מעצבן
הכל מעצבן
ואיי ככ נכון!
מעצבן רצח הוא מחובר ולא שולח הודעה, מעניין עם מי הוא מדבר?!:/
מעצבן רצח הוא מחובר ולא שולח הודעה, מעניין עם מי הוא מדבר?!:/
באותו הנושא: