5 תשובות
תלוי... יש דברים שאני מגדירה את עצמי בהם "כחזקה" (:
יש לי ביטחוו עצמי די גבוה לא ואוו אבל כן יש לי תדמי ת יחסית חזקה..
אנונימית
כן אמשלי היא ביונסה למדתי הכל ממנה חייםשלי היא, מה את צריכה?
יש לי ביטחוו עצמי די גבוה לא ואוו אבל כן יש לי תמיד יחסית חזקה..
אנונימית
אני! אני לא מושלמת אבל אני ממש עובדת על התדמית שלי ועל הביטון העצמי שלי..