2 תשובות
כזה קריטי?
אני מהאייפון אז אני לא יכול לבדוק את זה, אבל אני חושב שלחצן ימני על הקישור, ייתן לך העתק כתובת אתר של קישור, ואז אתה לוחץ על הכתוסת אתר בכרטיסיה שאתה נמצא בה, עושה ctrl+v ולוחץ אנטר.
שואל השאלה:
זה מעצבן כי נפתחים הרבה חלונות וזה נאחס..
והתשובה שלך לא נכונה כי אני מתכוון כשאני למשל מחפש משהו בגוגל ואז לוחץ על השם אז אני רוצה שיפתח באותו חלון ולא בחלון חדש כמו שזה עושה לי.. הבנתה?
באותו הנושא: