4 תשובות
אצלי באשדוד גם היה רעם מזה חזק! באמת חזק חשבתי שכל העולם נחרב חחח מזה ניבהלתי
אצלי.
אמאלה איזה רעם היה חשבתי קטיושה
אצלי!
באותו הנושא: