3 תשובות
להגיד לה
תבואי אלייה בסוף השיעור ותגידי לה..
תלכי אליה תשאלי אותה שאלה במקצוע שהיא מלמדת או שאלה כללית ואז תכניסי את זה אני הכי
ממליצה לך להגיד את זה אחרי מה ששאלת אבל באמת שהכי קל ללכת ולהגיד לה את זה